Monday 18 July 2011

~ Sakit Buah Pinggang ~

sayangi pinggang anda~

adakah penyakit lame datang kembali??? pernah dulu aku kena sakit buah pinggang..hospital tu da jadi macam rumah kedua aku..(akak aku la cakap). ..tapi tak mungkin sekarang nie,aku???alahai....tak nak......!!!

tanda-tanda:-

* sukar nak bernafas (kadang-kadang tu terasa sakit bila nak bernafas) & terasa sakit di bahagian pinggang dan dada * berat badan turun dengan mendadak..
( ade sekali tu dari 45kg-36kg)
dalam masa 1 bulan je..

* kenapa ye??
nak naik balik punya la susah..kadang-kadang makan punya la banyak..tapi naik nya
1 kg je.. 2 3 ari lepas tu turun balik..hampehh...huh~


*
sakit di bahagian belakang, bawah sikit dari tulang rusuk..
( kadang-kadang duduk rehat saje-saje pun boleh rase sakit & sukar untuk bernafas)
tapi..aku selalunya tahan je la coz da selalu rase macam tu..


* kadang-kadang tu aku rase ade benda yang menyucuk-nyucuk di bahagian pinggang dan dada..yang membuatkan aku rase sukar nak bernafas dengan baik dan benda ni berlaku tanpa sebarang sebab!!

No comments: