Tuesday 12 July 2011

♥ mAsA mAkIN mEnJaUhkAn KiTa ♥

I JUST WANTED TO SAY I MISS YOU

Assalamualaikum w.b.t buat semua yang saya sayang....

Entry nie khas buat orang yang saya sayang...

kenapa sekarang saya rase semakin jauh dengan awak??kenapa kita bukan macam dulu lagi..kenapa masa seakan cemburu untuk memberi ruang kepada kita??adakah ini dugaannya...

awak makin sibuk dengan hari-hari awak..makin sibuk dengan urusan awak,,sampaikan awak tak pernah tanya ape yang saya mahu..kalau awak nak tau ape yang saya nak...saya juz nak mintak masa-masa dulu waktu kita bersama..sekarang,semua itu hanyalah
angan-angan saya jer..


awak kata,saya tak faham kerja awak??tapi awak faham ke ati saya??..awak cakap saya hanya pentingkan diri sendiri dan tak pernah cuba untuk memahami awak..tapi awak ade ke cuba memahami ape yang saya nak??


tak ape la awak..saya faham...biarpun masa yang telah menjauhkan kita...saya juz nak awak tau..yang saya RINDU awak... !__!

No comments: