Sunday 24 July 2011

..Nak Gemuk...Plisssss ^_^

tak kan pernah menyerah

Assalamualaikmum w.b.t...

juz nak kongsi sedikit ke'tensenan' bersama buah hatiku nie...uhhhhh...sangat-sangat tensen okeyh!!
macam mane nak gemuk eh??? macam-macam dah buat..still kurus kerempeng macam papan..haisyhhh~ waaaaaaaaaaaaa.....sedih...nak gemuk siket...plissssssss...nak kate tak makan,,tipu la...mulut nie asyik mengunyah je..boleh dikatakn tiap-tiap ari makan burger,,makan ayam..makan nasik..tapi berat badan memang teramat-amat degil untuk naik walopun sekilo...ape-ape pun aku tak akan putus asa...chaiyok chaiyok!! hehe..motivasi untuk diri sendiri..orang nak kate aku cam budak darjah enam ke,,kurus kerempeng pe..aku takkan putus asa..yang penting aku bahagia ngan diri sendiri.. syuuusshhhhhhh..BMI aku still lagi tak sesuai dengan ketinggian aku neh..tinggi ke??hahahaha..angan-angan nak jadik pramugari tuh lupakan je lah...hahaha..k la fullstop!!!

No comments: