Friday 1 July 2011

MC d Vs Big AppLe Vs KeK bAtik = 'sEKALI LAGI' ;)

..frens 4 eva..mana 1 tangan aku..hehe

..peace..

stop!!! eda suh bas berhenti..hehe

Assalamualaikum bUAt semua orang...


selamat pagi..da makan ke semua orang?? lau belum..pegi makan sekarang baru bace belog che'anies ek..huuhuhu
saje nak story..semalam lepas pegi tengok movie cite 'SEKALI LAGI' ngan eda zahari,,kteorang pegi bagi perut makan kat mC D..aku juz makan peberet aku..mc chiken dan Eda pulak makan spicy chiken mc delux...lepas kenyang..perut jadi buncit..so,,rehat la kat dalam mc D tu kejap..
dan puas lepak..kteorang jalan-jalan lagi cuci mate.. dan aku makan lagi 'BIG APPLE' hehe. ;)
dan sempat lagi masuk carefour jap untuk beli bahan-bahan nak buat kek batik...
dan pukul 9 malam baru pegi tunggu bas nak balik umah..dengan baju keje nya lagi..bau macam sambal belacan da sorang-sorang..yeke??ntah..aku pun tak tau..hehe
sesampai je kat umah,aku terus dengan rancangan seterusnya..aku buat kek batik..first tme tau buat tu..bahan-bahannya pun simple je..ok nantikan sambungan seterusnya tentang kek batik aku..fullstop!!!


No comments: