Monday 21 March 2011


"aku Bersyukur KepadaMU..." Assalamualaikum w.b.t.
da lame rasenya tak update blog nie..2 3 hari ni buzy cket..al maklumlah..keje pon banyak yg perlu disettlekan...sakit kpala dibuatnye...bos plak nak keje last minit..trpaksa la jgk buat wlaupon mood cuti masih ade...td,,isnin 21/3/2011..mmg hari kalut sedunia..xmenang tangan nak buat keje..tp sempat lagi bkk ym..huhu.. esok da nak kene hantar,,gerammmm jer..hehehe...ok,, berbalik kepada tajuk di atas,,aku bersyukur sangat2 coz masih diberi peluang untuk hidop di dunia ni..masih banyak benda yang perlu aku perjuangkan..tak tau knpe sejak akhir2 ni hati aku sering rase tak tenang..banyak benda yg ak buat xmenjadi..knpe mesti ade orang di dunia ni ade sifat dengki dan busuk hati..aku pon xtau knape...mintak jauh la aku dari manusia2 seperti ini..aku ingin hidop dengan tenang..kepada mereka2 yg berkenaan,,,aku mintak,,tolong pergi jauh2 dari hidup aku..cukup la sekali kita bertemu,,dan cukup la sekali kau menyakiti hati ini..aku xmau ade ape2 kaitan lagi dengan masa lampau..yg berlalu,,biarkan lah ia berlalu....aku da jumpa kebahagiaan aku,,,..dan aku xperlukan kehadiran kamu lagi dlm hidup aku...berbahagialah kamu dengan kehidupan kamu sekarang..dan aku sentiasa doakan yg terbaik buatmu...tidak sedikit pun di dalam hati,,aku berdendam..aku dah maafkan semuanya..dan kamu yang berkenaan tak perlulah merayu lagi supaya aku datang kembali ke pangkuanmu..jujur aku cakap..hatiku bukan milikmu kini...maafkan aku..dan aku bersyukur sangat coz Tuhan masih menyayangi aku...dan memberikan aku jodoh yg terbaik..yang penting bukan Kamu..Terima kasih Ya Allah coz beri aku kekuatan untuk hadapi semua ini..aku bersyukur...


No comments: