Tuesday 29 March 2011

dapat je gaji nanti..aku nak jugak beli benda nihhh..huh~

gEmUk???

ni la satu satunya impian aku...aku nak sangat2 tambah berat badan aku ni...lebih jelas lagi..aku mahu GEMUK!!okeyh....boleh ker???bukan pe...aku da la kecik pastu ditambah dgn bentuk fizikal aku ni yg sememangnya kurus...boleh jd rendah diri n tak berkeyakinan tau.nak kata aku tak makan,,,tipu lah..coz mulut aku sentiasa mengunyah..tak kira di mana-mana..hhuhuh...tapi berat badan aku still lagi tak naik-naik..sedih wooooo.... sob sob :( camne ni......arghhhhhhh.....!!! tensen weiiii.....bukanye aku tak bersyukur dengan apa yang ada,,cuma aku mahu lebih gemuk sedikit..ape ape pun aku da bernekad nak tambah sebanyak 4kg lagi lam mase 2 bulan dari sekarang..aku harap aku dapat la laksanakanye..chaiyok...chaiyokx2!!buat diri aku sendiri..hehe.. ;P

p/s:harap2 la impian aku nie akn tercapai..insyaAllah...amin

No comments: