Thursday 11 August 2011

komPem!!!

aku makin keliru

Assalamualaikum w.b.t..

selamat petang uollssss...dan salam sebelas ramadan yang mulia...saje nak kongsi sedikit
perasaan excited + takut + keliru ngan blog kesangan nih!! korang penah tak dok jauh beribu batu ngan family??penah tak dok tempat jauh tu seperti sarawak,sabah sorang-sorang tanpa family dan sedara mara?? juz nak cakap..saya memang tak penah!! jauh kot...da la budaya kat sana kita tak tau macam mane..hurmmm...hati pun da berbelah bagi..tapi...rezeki da depan mata,takkan nak tolak...adoiiii kelirunya....sumpah!! saya sangat-sangat buntu & berat ati untuk kesana..walaupun perasaan excited tu ada,,tapi perasaan tu tak dapat nak mengatasi perasaan keliru yang saya tanggung sekarang...
plissss..saya perlukan semangat yang kuat untuk berjauhan ngan family..setahun sekali kot baru boleh balik..arghhhh...ketensyenan betul-betul menyerang diri saya..hurmm..kalau la betul-betul kompen semua mimpi ngeri ni berlaku...saya la orang yang paling takut sekali..ape-ape pun saya harap saya kuat...fullstop!!!

nota Tangan: mencari pengalaman di tempat orang adalah satu mimpi ngeri lam idop saya...^_^


No comments: