Wednesday 8 June 2011


nie la kilafairy yang gedik itu..hehe..jangan mara..

..KARAK..

Assalamualaikum w.b.t buat semua yang saya sayang....

nak story siket..ari ahad lepas 5/5/2011 aku g tengok movie cite karak...cite nie nak kata tak takut,,tipu la kan...bes la jugak..nak dijadikan cerita la kan..aku sebenarnya bukan nak g tengok cite nie..tapi cite Nur Kasih..tapi malangnya tiket semua da sold out.yang ade pun pukul 8 malam..tak jadi la nak tengok,,malam sangat kan..lagipun aritu aku pergi tengok ngan my bf..lau die tak de,,boley je aku tengok..tapi ari2 die nak naik JB kul 9.30 jadi terpaksa tukar plan tengok cite yang ade jer..hurmm...melepas la lagi...hehe ;p syahir pun ok la jgk lakonan die..tapi yang si kila fairy 2 memang menjadilah gedik die 2..memang bes. k la..nanti aku hupdate lagi belog kesayangan aku nih...daaaaaaaaaa.... ;)



No comments: