Sunday 26 June 2011

bila hati mula bersuara:-

aku tak percaya lagi,,dengan apa yang kau beri,,aku terdampar disini..tersudut menunggu mati..

aku tak percaya lagi..apa guna matahari,..yang dulu mampu terangi sudut gelap hati ini..

..SIAPA SEBENARNYA AKU DIHATIMU...

assalamualaikum w.b.t buat semua yang che'anies sayang...

selamat petang semua..da mandi??..makan??..or masih lagi buat taik mata atas tilam empuk tu..huhu..ok,so kepada sesape yang belum makan,mandi dan ape-ape je lah..cepat-cepat la pegi buat semua tu ek..bagi yang tengah berseronok tu besyukurlah sebab kita masih lagi di bumi yang indah ini..dan bagi yang tengah bersedih pulak,,banyak-banyakkan bersabar okey..pasti ada hikmah di sebalik ape yang terjadi..ape yang terjadi tu hanya untuk menguji kesabaran dan iman kita semua...


..kerna cinta aku jadi begini..kerana sayangmu ku telan semua ini..betapa hebatnya kamu di hati ini..tapi sayang kenapa kamu tidak menghargai semua ini..ku sedar siapa diriku disisimu...


..hurm...terjiwang la pulak..hehe..mungkin ada diantara kita pernah mengalami situasi begini kan..
tapi siapa yang pernah lalui situasi ini?? mungkin amat perit untuk menerimanya kan..sabar lah wahai kawan-kawanku..sesungguhnya orang yang teraniaya selalu dikasihiNYA..
di saat kita pergi jauh..dia datang mencari dan menagih kasih kita..tetapi di saat kita mula menerimanya..kenapa ia pergi tanpa kata..sungguh menyakitkan kan.??.kenapa terlalu kejam untuk kita lalui alam kedewasaan ini??urmmm..sesungguhnya terlalu payah untuk kita memenangi hati seseorang itu..itulah lumrah kedewasaan kita..

okey..fullstop!!!

No comments: