Wednesday 8 June 2011


...SAKIT...

Buat Awak Yang Telah Melukakan Hati Saya...

maafkan saya coz tak dapat nak terima awak dengan seikhlasnya dalam hati nie...hati saya masih sakit..sakit dengan perbuatan awak sendiri..sakit yang amat sangat,,tak pernah saya terfikir sakit ini datang dari awak...tapi memang betul,,kenyataannya memang awak yang cipta kesakitan dan kelukaan di hati saya...awak CURANG!!!!! sungguh tak ku sangka..terima kasih sebab buat saya sakit..dan kesakitan ini amat susah untuk hilang..dan tak kan pernah hilang dari fikiran saya..masih teringat pendustaan yang awak lakukan,,sungguh kejam tau tak. dan..........................

Buat Awak Yang Telah Melukakan Hati Saya...


Amat susah untuk saya maafkan awak..kepercayaan yang saya bagi kat awak selama nie awak sia-siakan..dan sekali saya tertipu selamanya saya akan ingat dan tak mungkin saya lupakan.maafkan saya.....saya hanya perempuan biasa...dan saya harap awak faham...

Buat Awak Yang Telah Melukakan Hati Saya....


Saya perlukan ruang dan masa untuk melupakan segalanya...dan maafkan saya coz sampai sekarang hati saya masih lagi tidak boleh terima awak seperti dulu..maafkan saya awak...saya harap masih ada ruang di hati saya untuk awak nanti coz saya betul2 sayangkan awak...

No comments: