Monday 6 June 2011


Berakhirnya Sebuah Perhubungan..
Assalamualaikum w.b.t buat semua yang aku sayang..

entry nie khas buat orang yang telah menghancurkan hati aku..tengs 4 everything..kamu telah berjaya membuat aku menangis.5/5/2011 (ahad) hari yang amat menyedihkan dalam hidup aku apabila aku dapat tau yang kamu tak pernah jujur dengan perhubungan kita..ternyata selama 3 tahun 5 bulan nie kamu tak pernah jujur....sungguh aku tak sangka yang kamu macam nie..aku ingat aku da kenal diri kamu,,tapi ternyata aku silap.aku bersyukur kepada Allah s.w.t kerana telah membuka mata aku.dan sekarang aku tau siapa diri kamu sebenarnya...dan terima kasih jugak kepada si pemusnah itu..terima kasih coz memberitahu hal sebenarnya kepada aku..aku tak tau nak percaya ke tak...aku pasrah..biarlah masa yang membuktikan segalanya...kalau betul kamu tak bersalah mungkin kebenaran akan muncul..tapi kalau betul ape yang aku dengar dari pempuan 2...aku harap kamu bahagia....



No comments: