Tuesday 31 May 2011


Rindu itu datang lagi...

rindu......kenapa perasaan itu datang lagi..kenapa harus sekarang..kenapa bukan dari dulu..urmmm..aku tergamam..tak tau nak cakap ape2..diam dan terus menyepi...biarkan perasaan itu hilang sendiri..tapi ungkapan 'RINDU' itu sangat bermakna buat aku,,dan memang ungkapan itulah yang aku nanti-nantikan dari dulu..tapi yang pastinya perasaan sayang itu sudah lame menghilang..cuma perasaan 'RINDU' itu sahaja yang masih belum boleh dielakkan.kita hanya manusia,,tidak boleh berbuat ape2 hanya berserah kepadaNYA sahaja..semalam aku rase perasaan itu masih dan masih lagi segar di hati nie,,cuma tidak sekuat dan sedalam dulu...hanya my 'besfrens' aku sahaja yang mengerti perasaan ini...aku harap die paham.tengs coz selalu bersama aku susah dan senang....

nota tangan:: hanya sekadar kata2....



No comments: