Monday 30 May 2011

..mOoD hEpY...

assalamualaikum w.b.t buat semua yang saya sayang....

hehehe...entry kali nie aku juz nak bersuka ria..tak nak emo2...tak nak sedih2 lagi....lagi 2 hari nak balik kampung..sukanya......rase nak balik kampung terusss,....tak nak datang putra da....terlalu banyak sangat kenangan pahit dan manis kat sini......kat kampung lagi best...ade mak,,ade ayah,,adik,,anak2 sedara aku yang ramai tu...dan semua lah..miss korang semua...huhu... ;p
sekarang mood tengah berbunga2..teringat kat ayam,,itik,lembu kat kampung 2..hehe...hari nie isnin,,esok selasa dan lusaa....................yahoooooooooooooooo....ho..ho..ho...balik kampung...hati girang.. ;p
ngeh..ngeh..ngeh...jangan jeles okeyh.....aku juz nak kongsi kegembiraan ni ngan korang semua...sape2 nak ikut aku balik kelantan,,jom la...tapi tiket beli sendri ea.. ;)..k la daaaaaaaaaaaa............nak sambung keje balik...

p/S: dalam hati ada bunga..huhu

No comments: