Wednesday 25 May 2011


assalamualaikum w.b.t. buat semua yang aku sayang....

arini da 3 hari aku berkampung kt cyber ni..bosan sangat..lau kat opis boleh jugak aku tido ke ape ke time lunch ni...tapi kat sini nak tido pun tak senang...hurmm...sebenarnya update blog ni pun coz nak luahkan perasaan jer...aku stress sangat2 2 3 ari nie...myb sebab prob yang aku alami sekarang..tak tau la..kenapa la ade jugak laki gila cam die tuh..bosan aku..asyik nak ganggu aku jer...da la sakitkan ati member aku..ade ati nak tackle aku plak...pless la...ko ingat ko 2 hensem sangat ke..??huh~ nyampah...tak pernah nak hargai perasaan orang lain..perasan je lebih...boley blah la weh...laki hensem dan baik dari ko 2, berlambak lagi kat luar ..camni la laki (setengah2 org j k..kang ada plak yang terasa nanti..hehe).,,tak pernah cukup..nak cari yang sempurna je....ingat die 2 perfect sangat.tak ada manusia yang sempurna okeyh...so hargailah orang yang sayang dan sanggup berkorban untuk kita..bukan sebaliknya,,.. ;p

pesanan penaja: tak ada manusia yang sempurna melainkan-NYA....

No comments: