Tuesday 31 May 2011

mek kipas..lalala ;)

promosi labu sayong..huhu
aku n eda


tu dia pengantin yang dirai,...comel kan..;p


Assalamualaikum buat semua yang aku sayang...

arinie buzy sikit...yela,,arini last aku kat cyber..dan arinie jugak aku last kat opis...hehe...esok kan da nak balik kampung..like...like..like sgt.. ;p so,,pagi2 td datang cyber..aku siapkan keje yang tak settle2 lagi 2..alhamdulillah siap jugak sebelum lunch td..suke la,,,sebab semua da balance..so,petang nie boleh la aku siapkan data untuk wat buku negeri 2..hampeh jer...keje semua nak cepat..nak wat camne,,aku ni kuli jer..bukan bos pon kan.hahaha..nway sebelum aku balik kampung ni kene la siapkan jugak benda tuh..bosan tul la..k la..da malas asyik cite sal keje je.. jeng..jeng..jeng..layankan beberapa keping gambar perasan dari aku time g kenduri kawen member opis aku rituh...zasssssssssssss... ;p



No comments: