Tuesday 11 October 2011

SAYA KUAT!!! YEAH..YEAH... ^_^

minuman terbaru saya...

selepas beberapa hari mencuba anlene ^_^

Assalamualaikum w.b.t sayang-sayang sekalian.....

selamat petang uolllsss..da makan??kepada yang belum lunch lagi tu..pegi la makan cepat-cepat ek..nanti tak pasal-pasal perut masuk angin,sape susah???aku jugak.....hehehee
ok la..nak tanya nie,...sape yang suka minum susu???
sila angkat kaki anda sekarang jugak!!! (boleh nampak ke???monolog dalaman)

rugi tau tak minum susu..nanti badan kite tak cukup kalsium...hehe ^_^
pandai-pandai je aku nie...ok lah..kalau nak tau..baru-baru nie..aku telah terjatuh chinta dengan sebuah produk ni.....nak tau...nak tau....tentulah SUSU ANLENE!!! hehehe..rasenya lemak berkrim disukai ramai gitewww...sedap woooo..rugi tak cuba..aku minum susu ni pun coz sekarang nie aku cepat sangat sakit-sakit badan,tak boleh buat keje siket...hurrmmm...so ak terpaksa la minum susu ni untuk tambahkan kalsium yang semakin berkurangan tu....aku minum dua kali sehari..pagi dan malam...kamu-kamu semua cubalah sekarang!!!
(promote nie..promote nie...) k bye..FULLSTOP!!!

No comments: