Saturday 29 October 2011

Lelaki

Menyemak!! haaa..laki cam nie aku rase macam nak terajang je jauh-jauh dari hidup aku.takkan la awek nak keluar ngan kawan-kawan pun ko nk ikut kot..nk kena hantar bagai...tolong la paham.tak caye sangat? letak je cctv kat badan awek ko tu ha.pastu kalau awek ko keluar ke,diam ke,on9 lagilah..mulalah cop awek korang tu curang! nape??pastu asyik nak kol and mesej 24 hour! boring tau tak.pikir la

Touching!! mungkin...mungkin la ade jugak perempuan suka laki cegini..aku hanya wakilkan orang cam aku yang tak suka ni..sometime tak perlulah nak touching-touching karat ni.kononye saling sayang menyayang giteww.siket-siket boeleh la,,tapi biar la bertempat..tak kan la perlu cakap gini ' u tinggalkan i,i bunuh diri ' tak pun ' u tak nak makan,i tak nak makan jugak' .plisss la..ni bukan musim memujuk oke.siyes aku rimas tau tak..kalau tak pujuk,mulalah heboh satu dunia 'perempuan tak paham lelaki'..bukan macam tu la abe oiii kalau nak touching pun.kteorang ni pun bukannye nak pikir pasal merajuk ko tu je,
banyak benda lagi nak kena pikir kot!


King Control.!! ha..aku rase nak lempang-lempang je laki cam gini and rase nak tampal note kat dahi die tu.aku nak tulis 'Waklu' haaa..ape hal weh nak kontrol-kontrol orang!! aku bukan bini ko kot..setiap orang ade life sendiri la weyh! dengar sini lelaki...korang tau ape yang korang buat ni mampu membuat kaum hawa naik menyampah yang meluat-luat kat kamu. dan lagi teruk akan meningkatkan penipuan antara korang! rilek lah bro,tak kan nak lepak ngan kengkawan pun ko gelabah kot! pastu kontrol nye pasal.
'TAK KASI KELUAR RUMAH LA' 'TAK KASI MSG NGAN ORANG LAIN LA'
perrhhhh..ni ape kess ni?? puihhhh la laki cegini..wek =p

Banding-Membandingkan! korang tau,benda yang paling perempuan tak suka ialah ex girlfren korang tu.biaselah bagi perempuan kalau die saje je tanya pasal ex korang tu..nak carik point la maknanye.then korang boleh cakap plak yang ex korang dulu 'suwit macam gula, 'selalu topup kan i' 'manje'...WTF! no lelaki no!! korang tak boleh berkata sedemikian,yela wehhh..if korang nak someone tu,tolong lah hargai dirinya seadanya,bukannya membandingkan dengan cara camtu.sila lah terima baik buruknya.if dorang nak berubah,die akan berubah.biarkan die.die akan berubah untuk diri die,but bukan sebab kamu guys! ngerti kamu???

second! papa kedana.bukan nak pandang harta,banglo bertingkat,skyline dan sebagainya..atleast mampu la untuk sara hidup korang tu! then baru pikir pasal awek. NO ALASAN okeyh ' i tak makan lagi coz takde duit'..plisss la weh...rase macam nak pijak-pijak je orang laki yang bagi alasan cam nie.nampak dayus tau??cover macho la siket..lagi satu,time ade duit,kedekut! tak kan nak belanja awek tea o ais pun tak leh.


first,perempuan paling tak suka lelaki pengotor!dalam erti kate jijiknya eeeeuuuwwww geli seyh!!! pengotor!! paham,??biasenya perempuan nie akan tengok pada stokin yang korang pakai,baju,kuku dan rambut!! oh sila tau yang perempuan tak kan pandang korang kalau korang pengootor macam ni..oh no! plisss la.ok satu lagi kalau lelaki yang ade masalah malas gosok gigi tu. even ko bawak moto besar ke skyline ke,rumah besar pun tak de maknanye!!sila ambik perhatian! dan silalah mengerti.



see nampak tak tajuk kat atas tu???okeyh..kaum adam sekalian alam,sila ambik perhatian dan perlu ambik tau okeyh!!! ade paham???,...

nota Dari AKU: hahahaha..aku cerita nie bukannye nak perli kat sesape.ataupun nak buat orang terasa..tapi aku tulis ikut pengalaman aku dan story dari kawan-kawan.tak suka tak pe,aku tak pakse.aku juz nak meluahkan..enjoy k

2 comments:

hawa said...

sy ske entry nie....sbb sy slh sorng mngsa llaki yg mcm tu....dy mmg ske control hdp sy...smpai sim card sy dy tgk...ad msj orng len x...sdng kn kwn2 biase je....pstu dy pth kn sim sy tu dpn sy....dy suh sy bli sim bru dn no tu hnya dy sorng je yg tau...fmily sy x leh tau...dy slalu jgk mninggi kn suara dy kt sy...seolah2 smua slh sy....ble sy nek suara sket...dy ckp sy dh brubh n ad llaki len....sy rmas...ngn llaki cm tu....sdng kn mak n ayh x prnh nk control hdp sy...dy bru je pkwe tp dh control cm dh jdi suami...eeiii..pning2

~sukasukibudakkecik~ said...

hurmmm..2 la lau salah pilih psngn..kdg2 kte mmg ditakdirkan jumpe ngn laki cam2..bru pkwe da kontrol2 g2..blum jd usben lg...2 bkn kontrol ke arah kebaikan lau da melibatkan mak ayh.jgn bg muka kt laki cm2 hawa..no hawa no!!! jgn jadi mangsa laki...kite bebas utk menentukan hidop kite sendiri...ni hnyalah pendpt k