Friday 9 December 2011

My Dreams Wedding

hehe..senyum gedik bila memikirkan cik abang nun jauh disana...makk...saya mau kawen! hahaha

ni la impian dihari bahagia aku nanti..aku mahu temanya adalah sebuah taman..cantik bukan? sangat suwit...insyaallah kalau duit lebih..

baju kawen pulak aku nak persis marshanda ni..cantik weyh...cun melecun kan.see tudung yang dia pakai tu..sangat eksklusif beb! dia comel memang la pakai pe pun cantikk..ko hado?
kek kawen pulak..semestinya aku akan pilih cupcake..sebab comel sangat!! i like..temanya mesti 
merah + putih.. (gambar ihsan google)


ni plak aku nak bagi dekat kawan-kawan yang datang majlis aku nanti..cupcake jugak...tapi aku kena jadi tokey dulu la..haha

pelaminnya pulak..mestilah simple but nice..pilihan aku..merah + putih jugak..

p/s: semoga impian ini tercapai...MR.B love u..(tetibe)

No comments: