Thursday 24 November 2011

ADA APA DENGAN SMOKE??

and last!! STOP MEROKOK!!!

KE4 bagi kaum adam mahupun kaum hawa..hentikan tabiat merokok anda..plisss..demi kesejahteraan bersama! macho sangat ke kalau merokok?? no LELAKI no HAWA no!! tak macho langsung okeyh!! kalau gigi berkulat,,mulut bau longkang,macho lagi ke gitu?? ingatlah dengan rokok kamu juga akan MUSNAH!! dan sebaiknya dari mula lagi jangan gatal-gatal tangan nak merokok ye...

KE3 adakah ini trend semata-mata?? ataupun hanya untuk suka-suka dan tunjukkan pada semua yang diri tu hebat? hebat ke kalau merokok? pada saya merokok itu hanyalah sesuatu yang sangat bodoh untuk dilakukan..ianya hanya mendatangkan penyakit kepada anda dan juga orang-orang di sekeliling anda! INGATLAH ORANG TERSAYANG!!

second..saya tak suka lelaki yang merokok!!! tapi hakikatnya masih ramai dan mungkin mencecah 99% lelaki & perempuan di luar sana yang merokok. ada ape dengan rokok??
tepuk dada tanya selera..anda akan tahu jawapannya.. chill =)


first kenapa lelaki & rokok macam kawan baik?? kenapa kalau ade lelaki mesti ada rokok?? kenapa??wahai lelaki tolong la jawab...kenapa kamu mesti merokok?? memang tidak dinafikan ada segelintir lelaki yang tak merokok dan ada juga perempuan yang isap rokok..tapi saya hanya mahu bahaskan LELAKI DAN ROKOK..

No comments: