Friday, 25 November 2011

semoga tercapai segala impian..

semoga semuanya berjaya aku capai..yang paling penting KERJAYA aku lepas ni!!!

jeng..jeng..jeng....senyum sampai ke telinga weyh...nie la impian aku..nak ada kereta sendiri.senang sikit nak kesana kemari nanti..insyaallah..mintak-mintak segalanya nanti dipermudahkan..amin..

second, nak langsaikan segala hutang piutang yang membelenggu aku sejak akhir-akhir nie..
kutu la,insurans lagi,loan lagi..aduhhh pening weyh!

yeah!! insyaallah dapat sebelum akhir tahun ni..^_^

first nak siapkan lesen aku yang tertunggak sejak bulan 4 aritu..sampai ke hari nie tak siap-siap.ape nak jadi la ngan aku ni..da tau penakot,nak jugak ambik lesen..tengok ape yang ko dapat..lesen L je ha..huhu..kelakar pulak..

Assalamualaikum...

ape perancangan korang tentang masa depan korang?? jom share ^_^
che'anies ade 3 benda yang perlu dilaksanakan sebelum akhir tahun nie..mintak-mintak la semua tu akan selesai tanpa halangan..amin..

1 comment:

Suzie Thomas said...

Lenders of guaranteed payday loans in the United States are trying to always help out borrowers by coming up with new loan schemes. Because they are running with this goal, they try to increase the features of the loans so that they are more attractive to borrowers.