Thursday 14 April 2011

bentuknya..kecik ni jerk...cubalah ek ;p

ni la bendanya,,..dalam botol plastik

..EVENING PRIMROSE OIL...


hari nie 14/4 2011 aku mula makan benda nih...banyak kebaikan yang aku dengar tentang vitamin nie...contohnye..ia dapat melembabkan kulit kering,,mengurangkan gatal2 kulit kepala,,kulit muka yang berminyak,,,baik untuk kesihatan jantung,,,untuk penghadaman dan yang paling penting ianya boleh mengawal kitar haid yang tak stabil 2...tapi benda nih hanya untuk pompuan je la...coz benda ni kan untuk mengembalikan hormon kita org pompuan...dan kesihatan dalaman kita..kalau orang lelaki yang makan,,aku tak tau la jadi macam mane..coz benda nih hanya untuk kaum HAWA jer k...aku pun baru jer cuba benda ni..tak sampai sehari pon lagi....dan vitamin ni ade dua jenis..die ada yang 500mg n 1000mg..ak makan yang 500mg jer...coz yang 1000mg besar sangat,,aku kan tak boleh telan ubat yang besar2..elergik la katekan..hahaha...yang penting vitamin nie keluaran SAFWA HEALTH dan semestinya HALAL,okeyh!! disini aku tampilkan cara2 pemakannya..;-

digalakkan ambil selepas makan..yer la..takat perot kosong lau makan keluar balik...(aku la 2,hehe ;p)
♥1000mg-1 biji sehari jerkk....jangan makan lebih2 tau..walaupun korang suka sangat makan ubat.. ;p
♥500mg-2x sehari..seelok2nya diambil pada waktu pagi dan malam...

p/S:bagi yang takot makan ubat 2...xpayah takot la ek..coz ubat nie bukanye besar pon...kecik jer...dan kenyal gitu..(cam vitamin rambut tu jer...elips..hehe)





No comments: