Saturday 17 April 2010

~saje2

Ari nie 22/12/2009..aku kt ofis p boring sgt cz xde kje nk buat..lau dk umah ni mesti best,bleh jgk aku tido..zzzzzzzzzzzz..hehe:0 arini xrmai sgt kwn2 aku yg cuti,p ade la sorang 2 yg masih ngan alam mereka..pg td sblum dtg keje aku bt bekpes,aku bt sandwish n air nescafe..p xsmpat ag nk makan nie..ni pun da tiba waktu lunch..so aku lepak la dlu ngan laptop ksygan aku nie..pg td lps bace doa,cam biase kami akn dgr taklimat dr cc yg kami sayang iai2 cc juliana..dia ni dah cam mak ktorang da..bru je cc mula nk bg tklimat,tup2 cc aton dtg bersama dgn 2 orang yg kami xknl.so lps 2,bermula la sesi perkenalkn diri..blablabla...................sorang laki n sorang pompuan,,yg laki 2 da kawen n yg pompuan 2 cun sgt,namanye diana..nmpaknye da ade orang yg cuba2 nk mgayat..nk tau sape????huhu...2 korang kne la siasat sndri..k la,aku chow dlu..muah..muah..muah!!!

No comments: