Monday 19 September 2011

MAKAN-MAKAN @ AUSTIN STIK HOUSE

ok last!! danial mogok bersama atomen nye..bye!!!

yang abg ipar punye..tak ingat name ape.

taraaa...nie aku punye.."steak black paper." sodappp

Danial lagi eksited nak makan..tapi ak suh stop dulu coz nak tangkap pic..tengok tu..senyum pakse je..nyampah mak..hahaha

spaggeti seafood (tak sedap langsung) huh..nyesal akak aku order

nasik Danial punye..combo chiken tak silap aku..huhu

akak aku,Danial n abg ipar

Danial nangis..sebab aku tak nak tangkap gambar die..hehe (merajuk lettew)


jus gelas besar pun harganya murah dari kedai-kedai lain

hehehe..muka depan menunya..

Harga steak standard je..rase pun not bad la..

p/s: Kali nie malas nak menulis,..biar gambar menceritakan semua momen yang indah dalam hidupku..hukhukhuk =p

No comments: