Thursday 2 September 2010





::HaRi sEmAkIN dEkAt::

eeeeeee....xsabar rasenya nk blik kg...huhu=) nk berbuka puase ngn fmily tersayang...teringat plak thun2 sebelum nie...riuh rendah jadinya bile semua berkumpul n bestnye time berbuka puasa...bile semua adk beradik aku berkumpul,,my big fmly..adk brdik aku smuanye 10 org,..+ dgn mak n ayah da 12 orang..2 belum kira ank2 buah aku lgi..ank2 buah plak thun ni da msuk da 21 kot..tah,aku pn da lupe..huhu..mklumla rmai sgt..fvrte aku time berbuka mesti la air tebu..n air asam perut muda..yum yum...da lme xmkn..terliur plak..hahaha..smuanye ade ragam tersendiri..pape pn aku bersyukur cz m'punyai fmly yg slalu dkt d smpg aku..wlau jauh d mate tp tetap d hati..yg paling aku terharu dgn sikap "ma" aku...die xbleh dgr ank die demam cket..msti bising ajk ayah dtg putrjya nie..xsenang duduk jdinya lau ayah xnk dtg..hehe..beberpa mggu lepas mak ade dtg kt ptrjya nk tau knpe??? smate2 nk bwh buah tuk ank2 die kt cni..ksian kt ayah aku..die la jd mangsanye..drive jauh2 bulan pose lak 2..ishk3,..2 la dinamakn kasih sayang sorang ibu trhdap anknye..terharu gile siot..smpai ak xtau nk bls cmne ksh yg dorang berikan..sungguh x ternilai..oppppsssssssssssssss....da sedap2 mengarang nie,,smpai terlupe tujuan sebenar aku,,hehe..sebenarnye ak da xsabar nk balik kg...kn tinggal bbrpe ari lgi nk raya..tp yg sedihnye...baju raya xbli lgi..sedeynye..sob sob sob..;'( pape pn d kesempatan nie..ak nk ucapkan SELAMAT BERPOSE N SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYE AIDILFITRI UTK SEMUA MUSLIMIN N MUSLIMAT...

p/s: buat semua yg bakal balik ke kg pd hari raya nie..berhati2 lah di jalan raya..n ingat orang tersayang...=)





No comments: