Friday 6 August 2010



~KeCiK aTi~

xtau knpe sjak akhir2 ni..ak suke sgt kcik ati wlaupun bnd 2 xseberpe...ak kecik ati sgt ngn someone 2,,,dulu ak rapat sgt die..tp skrg semuanye telah berakhir...senang sgt manusia lupekan kisah silamnye..dulu lain skg da lain..lost contact terus..ak xtau ape slh ak sampaikan die da xnk kwn ngn ak...ak tau ak xsempurna,,tp ak juga ade ati n perasaan mcm die jgk..xde org yg sempurna ats muka bumi nie..lebih baik kwn ngan pokok dr kwn ngn manusia cmni,yg xpernah nk hargai erti persahabatan..ak terima semua nie..n harap 'die' bahagia ngn hidup n cara die skg nie...ak still cam dulu..sorang yg simple n susah nk percaya kt insan yg bernama "LELAKI" bila skali aku disakiti n dipermainkan...bgi aku smua penipu,,smua xbley nk caye...maafkan aku sbb berfikiran sperti e2....pintu hati aku da tertutup untuk insan yg brnama "LELAKI"...no man no cry...tp ak hrap jgk satu ari nanti pintu ati aku terbuka untuk seseorang yg bleh membimbing n menerima aku seadanya..amin...insyaallah..



1 comment:

feerooq said...

sedeh gler a.....
sabar ae awk..
insyALLAH 'die' akn ingat awk nnt..
adios amigos......